IMPACT SEMINARIUM Marcin Nietrzebka.mp4 Impact Seminar 9/2024: Kiedy reklama działa Emocje: Jak reklama działa ze względu na kontekst? – Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych, RAS Polska PrezentacjapdfJeśli podobał Ci się ten materiał kliknij0Interesuje Cię temat? Szukasz podobnych rozwiązań i produktów? Napisz do nasTagi do materału2024impactseminarcontextTo może Cię zainteresowaćINISIGH INTO 2025 Od trendów do transformacji: Przewodnik strategiczny na rok 20252024impactseminareventmarketingImpact Seminar 9/2024 Kiedy reklama działa: Kiedy audio i wideo działa? Trendy, innowacje, inspiracje2024impactseminaraudiovideocastImpact Seminar 9/2024 Kiedy reklama działa: Content marketing - jak dobierać i oceniać zaproponowane rozwiązania?2024impactseminarcontentmarketingcontentcontext